Hjem & livsstil

Du eier ikke skogen (+)

Det er koronoa-tider. Alt er stengt, og vi lever plutselig i en annerledes-verden hvor helt andre regler gjelder. Du skal ikke på hytta denne påska, ikke hvis hytta er i en annen kommune.

Det betyr at folk flest kommer til å tyte ut i skogen der de bor, i mange tilfeller. Avisene melder jo allerede om fulle parkeringsplasser nær turområdene, og jeg tviler på om påskeferien blir noe bedre sånn sett.

Jeg skal ikke snakke om smittefare.

Jeg skal snakke om naturen.

Abonner for å fortsette å lese

Bli en betalende abonnent for å få adgang til resten av dette innlegget og annet eksklusivt innhold.

Ingrid Jeanette har blogget siden 2004, og skriver om naturlig livsstil, magisk hverdag, kultur og samfunn, og ellers det som faller henne inn i hodet. Mer om Skogfrue →