Begynn her,  Hjem & livsstil

Så, hvordan står det til med naturtilknytningen din? (+)

Helt sånn på ordentlig? Går det bra?

Er det ikke rart at det ikke er et spørsmål vi tenker på å stille engang? Det burde i grunnen vært like selvfølgelig som «hvordan går det med mora di» eller «hvordan står det til med familien». Men det er det jo ikke.

Det er en av de sykt vanskelige tingene med internet også. Her inne, i dette rare rommet, er jo alt basert på ord. Søkemotorene finner deg ikke hvis du ikke klarer å pakke inn det du skal si i akkurat de riktige ordene. Du må finne ut av hva folk googler når de egentlig leter etter deg.

Og der sliter jeg jo big time.

For folk vet jo ikke at de savner naturtilknytningen. Ikke egentlig. Og hvis de vet det, så har de jo ikke noe ord for det, så vi er egentlig like langt.

Abonner for å fortsette å lese

Bli en betalende abonnent for å få adgang til resten av dette innlegget og annet eksklusivt innhold.

Takk for at du leste! Vil du bla deg videre?

✦ Få månedlig-ish nyhetsbrev
✦ Følg meg på Instagram
✦ Legg til i Feedly / RSS

PS! Er du også lei av at regjeringen bare kaster kvinner og barn under bussen? Meld deg inn i Norges Kvinne- og familieforbund.

PPS! Deler du om velvære på sosiale medier? Nå kan du få betalt for å invitere kvinner inn i en magisk portal bare for dem. 🌸

Ingrid Jeanette har blogget siden 2004, og skriver om naturlig livsstil, magisk hverdag, kultur og samfunn, og ellers det som faller henne inn i hodet. Mer om Skogfrue →