Så, hvordan står det til med naturtilknytningen din? (+)
Helt sånn på ordentlig? Går det bra?
Er det ikke rart at det ikke er et spørsmål vi tenker på å stille engang? Det burde i grunnen vært like selvfølgelig som «hvordan går det med mora di» eller «hvordan står det til med familien». Men det er det jo ikke.
Det er en av de sykt vanskelige tingene med internet også. Her inne, i dette rare rommet, er jo alt basert på ord. Søkemotorene finner deg ikke hvis du ikke klarer å pakke inn det du skal si i akkurat de riktige ordene. Du må finne ut av hva folk googler når de egentlig leter etter deg.
Og der sliter jeg jo big time.
For folk vet jo ikke at de savner naturtilknytningen. Ikke egentlig. Og hvis de vet det, så har de jo ikke noe ord for det, så vi er egentlig like langt.
Abonner for å fortsette å lese
Bli en betalende abonnent for å få adgang til resten av dette innlegget og annet eksklusivt innhold.
✦ Få månedlig-ish nyhetsbrev
✦ Følg meg på Instagram
✦ Legg til i Feedly / RSS
PPS! Deler du om velvære på sosiale medier? Nå kan du få betalt for å invitere kvinner inn i en magisk portal bare for dem. 🌸


