Personlig & historier

Det mest deprimerende avslaget (+)

Som noen av dere vet (siden jeg har sagt det før), holder jeg på å søke ulike stipendiater for å sikre meg en doktorgrad. Jeg har jo en mastergrad fra før, som er mest mulig økologisk rettet, og verden trenger all den fagkompetansen den kan få innen øko-kultur.

Trodde jeg.

Men det siste avslaget jeg fikk, er det mest deprimerende ever. Ikke fordi det ble avslag, men på grunn av en kommentar i vurderingen.

Abonner for å fortsette å lese

Bli en betalende abonnent for å få adgang til resten av dette innlegget og annet eksklusivt innhold.

Takk for at du leste! Vil du bla deg videre?

✦ Få månedlig-ish nyhetsbrev
✦ Følg meg på Instagram
✦ Legg til i Feedly / RSS

PS! Er du også lei av at regjeringen bare kaster kvinner og barn under bussen? Meld deg inn i Norges Kvinne- og familieforbund.

PPS! Deler du om velvære på sosiale medier? Nå kan du få betalt for å invitere kvinner inn i en magisk portal bare for dem. 🌸

Ingrid Jeanette har blogget siden 2004, og skriver om naturlig livsstil, magisk hverdag, kultur og samfunn, og ellers det som faller henne inn i hodet. Mer om Skogfrue →