-
DNA-resultatet er inne! (+)
For en stund siden sendte jeg inn DNA- prøver til Myheritage, og nå har svaret kommet! Eller, det kom jo for noen dager siden, da, men jeg trengte litt tid på å gruble og google før jeg kunne skrive noe om det. Og kjære leser, Skogfruen eeeeeeer….. *trommevirvel* … 92,5 % skandinavisk og 7,5 % finsk.