Stemmene som stilnet – eller bloggageddon, om du vil (+)
It’s been 80 years… *skjelvestemme*
Det er sånn det føles, kjære leser. Her om dagen innså jeg at det er 20 år siden jeg blogget for første gang, og at det like gjerne kunne vært 80 med tanke på hvor fort og hvor mye ting har utviklet seg.
La meg ta deg tilbake dit:
Facebook, Instagram og Snapchat fantes ikke.
Vi hadde bare dumme mobiltelefoner.
Skulle vi møtes, måtte vi logge inn på et såkalt forum via laptop eller pc og utveksle meninger der.
Og noen av oss hadde egne blogger, der vi kunne skrive om alt vi ville.
Internettet var ungt. Åpent og fritt.
Abonner for å fortsette å lese
Bli en betalende abonnent for å få adgang til resten av dette innlegget og annet eksklusivt innhold.
✦ Få månedlig-ish nyhetsbrev
✦ Følg meg på Instagram
✦ Legg til i Feedly / RSS
PPS! Deler du om velvære på sosiale medier? Nå kan du få betalt for å invitere kvinner inn i en magisk portal bare for dem. 🌸


