Om å finne en vei ut (+)
Det er bare noen år siden, kjære leser. Jeg satt der på legekontoret og hadde fått den verste beskjeden det er mulig å få. Blodprøvene viste en klar trend, og den var ikke god. Ingen kunne fortelle meg når eller hvordan, men nyrene var i ferd med å svikte, og det betydde at kroppen min snart ikke ville være levedyktig på egenhånd lenger.
Det var game over.
Jeg ble ikke redd. Jeg ble ikke stresset.
Jeg ble lettet.
Abonner for å fortsette å lese
Bli en betalende abonnent for å få adgang til resten av dette innlegget og annet eksklusivt innhold.
✦ Få månedlig-ish nyhetsbrev
✦ Følg meg på Instagram
✦ Legg til i Feedly / RSS
PPS! Deler du om velvære på sosiale medier? Nå kan du få betalt for å invitere kvinner inn i en magisk portal bare for dem. 🌸


