Møter med helsevesenet, del 1 (+)
I dag, kjære leser, våknet jeg med en tanke om at jeg burde gå gjennom hele helsehistorien min for å finne ut av hvorfor jeg etter hvert har en noe sviktende tillit til hele systemet. Jeg trengte ikke å tenke lenge før jeg skjønte at det er ganske mye å ta av her, så jeg bestemte meg til slutt bare for å begynne å skrive. Dette ligger an til å bli en hel, lang serie, faktisk, og her får du del 1.
Vi begynner der det ofte begynner for unge jenter, nemlig det gynekologiske. Dette var før fastlegeordningen sin tid, så det var litt hipp som happ hvor man havnet, men jeg gikk nå i alle fall til en lege for å finne ut av min ustabile syklus. «Du er et medisinsk mysterium», sa han bare. Og jeg ble like klok. Litt mer usikker på om jeg var normal eller ikke, men men.
Abonner for å fortsette å lese
Bli en betalende abonnent for å få adgang til resten av dette innlegget og annet eksklusivt innhold.
✦ Få månedlig-ish nyhetsbrev
✦ Følg meg på Instagram
✦ Legg til i Feedly / RSS
PPS! Deler du om velvære på sosiale medier? Nå kan du få betalt for å invitere kvinner inn i en magisk portal bare for dem. 🌸


