Men det er ikke derfor vi feirer jul (+)
Det er den tiden på året igjen. Nissene dukker opp blant alle butikkhyller, stjerner skinner i vinduet, og media har oppslag om noe som støter noen. Denne gangen har også visse politikere kastet seg inn i debatten for å score noen billige, populistiske poeng. Men hvorfor feirer vi jul, egentlig?
La meg bare si en ting med en gang. Du kan feire hva du vil, hvordan du vil, med hvem du vil og på den måten du vil for meg. Mitt mål er bare at du skal gjøre det med integritet og ha respekt for at du kanskje ikke besitter hele sannheten. Som du sikkert har sett om du har fulgt denne bloggen en stund, er nemlig personlig spiritualitet viktig for meg.
Atter en gang gjelder det kristendom, jul og norske tradisjoner.
Abonner for å fortsette å lese
Bli en betalende abonnent for å få adgang til resten av dette innlegget og annet eksklusivt innhold.
✦ Få månedlig-ish nyhetsbrev
✦ Følg meg på Instagram
✦ Legg til i Feedly / RSS
PPS! Deler du om velvære på sosiale medier? Nå kan du få betalt for å invitere kvinner inn i en magisk portal bare for dem. 🌸


